Warning against copycats

Warning against copycats

Postby RikoDuroska » November 3rd, 2009, 8:58 pm

A Problem i have since any Years, and i start to doubt if it would make sense to finish my comic. :(

other peoples are stealing my chars, my art, and drawing him as theirs and yelling around " rico duroska is mine".. im realy tired of it.

Please peeps, whoever see this: Report this to the Hosters, stop that Nonsense please! Don't believe them!

I am in real a german person!

i never be able to speak other languages than german and that english what you read here!

TheFallen-Comic.deviantart.com , here, and Artgrounds are my only websites and projects that exists realy in the whole world. ( artgrounds is in constructionmode, so no surprize that dont work yet)

see this damn website and tell me what you think. is THAT MY work? Is THAT my Stile to RP?

steal character nr1:
http://krollew.mojeforum.net/post-vp137841.html

i warn all peeps before such copy cats.
whoever copys my chars and my art, that's NOT me.
and i NEVER gave him/her/whatever it is - the agree for that action.

thank you.
bester Tippfehler :"Er war der mächtigste Krueger und hatte 5 Krueger gleichzeitig erschlagen." xD
RikoDuroska

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Pride Points: 0

Re: Warning against copycats

Postby Panda-chan » November 3rd, 2009, 9:05 pm

I really hate art thieves... :grr2: Don't worry, if I see anyone stealing your art I'll rip their heads off lol. But in the meantime, please continue making your comic. I'm really enjoying it. ^^ Maybe you can put a small logo or something in the corner that shows it's yours? :P
D̵̢̨̧̛͔̖͍̝̤̫̼̝̬̤̪̟͇͙̊̏̎͛̇̏͊͌̃̂̈́͂̒̄̅̚̚͘͝R̸̥̙͂̀̾̑̊̀̉́̀́̐̄̊̿̈́̄͑̐̕͝I̴̗̯̼̳͉͕̺̤̖̝̪̫̊͛͝͠Ǹ̵̨̧͈̮̦̖̝͈̥̗͕̭͉̺̲͕̥͔͎̹͖͙͇̲̘̩̞͓̦̦̯̮̙̜̼̝͈̣̺̰̺̟̙̫̫ͅK̶̢̢̡̧̢̛̻͎̘͉̦͚̳̗̱̗̮̫̲͎̟͚͖̠̣̺͎̠̤͈̩̞͈͚̣̳̟̣̓͊͊̍̀̇͆́͐̔̔̅̿̅̋̈̈́̔̈̒̌̆̃̇͗̂̐̽́͊̋͗̚̕͘͜͜͠͝͝ ̴̧̧̢̧̧̢̛̦̗̦̭͔̝͎̘͍͚͈̰̦̲͍̥͚̱͓̦̙̞̱̜̹̍̉́̿̃͆̆̾̀̍̊͛̈́̽̈́̀̋̒̾͗͗͂̾̊̇̃̈́̋́̓̄̂̐͊͂̏̿̅͂̚͘̚͜͠͝͠ͅͅͅͅW̵̢̧̨̥͇̳̩͍̪̓̉͊̓̏͜͠Ã̵̧̨͍͚̭̱̦̯̣͓̱̫͑͋̋̾̎͑̽̔̒͆̉͒͑͆̎͑̑̒͋̑̀̒̿͑̄͋̒͆̑͆̔̈̈́͂͆̾̾̌̃̏̊̓͘͜͝͠͠T̸̨̧̛̮̙̰͇̹̭̥̙̝̱̼̥͖̟̃̔̑̒̓̈́͂̈́̂̓̂̎̋͊̌͋̂͂̃̂͝͠͠͝ͅĘ̴̧̡̢̧̡̠͉͉͕̤̳̘̖̙̭͙͕̻͍̖̗͙̯͈͔͋̄̾̄͛͌͌͒͛̇̎͋̉̈́̆̈́̍̎̆̒͑̒̅̋̊̄̈̿͒̈̋̾̊́̔̚͝͠͝͠ͅŖ̸̠̫͓̞͈̫̉̂
Panda-chan

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

STAY HYDRATED, FOLKS

Nickname(s): Weeb trash
Telegram: 6834232905344686445634231897968563522324236894284563523722616678
Pride Points: 109

Postby RikoDuroska » November 3rd, 2009, 9:08 pm

maybe, i could try ;/ i hope it works.
bester Tippfehler :"Er war der mächtigste Krueger und hatte 5 Krueger gleichzeitig erschlagen." xD
RikoDuroska

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Postby Yatima » November 3rd, 2009, 9:09 pm

Arrrrgs~ sowas ist echt zum kotzen! D:
Ich bin echt froh das von meinem TLK Stuff noch nichts kopiert oder geklaut wurde, bei meinen Mangasachen passiert das aber leider öfter, daher verstehe ich dich sehr gut!

Ich werde ein Auge offen halten und die bescheid geben falls ich etwas sehe.
MLKFAA Gallery:
Image
Image
Image
Image
Image

TLKFAA: Yatima
Furaffinity: Yvie-Chan
deviantArt: Yvie-Chan
Yatima

Forum Liger

Pride Points: 1

Postby RikoDuroska » November 3rd, 2009, 9:22 pm

danke ;/ *hugs*

vielleicht bin ichs ja selbstschuld indem ic einfach ZU gut im zeichnen bin. ich weiss es nich. vielleicht sinds auch meine design ideen. ich steig einfach nich dahinter, aber es kotzt mich an dass die 0% respekt vor dem autor haben der sich für sowas den allerwertesten aufreisst.
RikoDuroska

Postby Yatima » November 3rd, 2009, 9:37 pm

Ich denke ein "zu gut zeichnen" ist nicht der Grund.
Sowas hängt stark mit dem selbstwergefühl der Menschen zusammen die soetwas tun, es ist einfach streben nach anerkennung.

Ich mein, wozu gibt es copyright? Es werden so viele ideen gestohlen und als die eigenen verkauft, nur um Profit zu machen...

In Amerika sollte es ja sogar gesetzlich möglich sein, habe ich zumindest gelesen, bilderklau ist bei denen also mehr oder weniger legal.
MLKFAA Gallery:
Image
Image
Image
Image
Image

Yatima

Forum Liger

Postby Yatima » November 3rd, 2009, 9:37 pm

Ich denke ein "zu gut zeichnen" ist nicht der Grund.
Sowas hängt stark mit dem selbstwergefühl der Menschen zusammen die soetwas tun, es ist einfach streben nach anerkennung.

Ich mein, wozu gibt es copyright? Es werden so viele ideen gestohlen und als die eigenen verkauft, nur um Profit zu machen...

In Amerika sollte es ja sogar gesetzlich möglich sein, habe ich zumindest gelesen, bilderklau ist bei denen also mehr oder weniger legal.
MLKFAA Gallery:
Image
Image
Image
Image
Image

Yatima

Forum Liger

Postby RikoDuroska » November 3rd, 2009, 10:02 pm

wenns da erlaubt wäre dürfte disney ja auch kein problem damit haben wenn ich sage simba is meiner.. aber genau sowas tue ich nicht. wozu? ich kann zeichnen, wenn ich etwas haben will zeichne ich es mir einfach. dazu brauch ich keinen beklauen.

ich nehme an es hat etwas mit graziler faulheit zu tun. wenn die diebe statt zu klauen mal besser auf eigene faust arbeiten würden hätten die keinen ärger und zweitens wären die genauso gut wie jeder andere zeichner auch.

wenn ich statt zu zeichnen lieber 20 jahre lang bilder geklaut hätte nur weils mir gefällt, was meinste wie shice unbeliebt ich hier wär ^^ da bräucht ich nur hallo zu sagen und die ganze Meute würd mir den schädel einschlagen ^^
RikoDuroska

Postby thanigraphics » November 7th, 2009, 9:58 pm

lol, I understand the German stuff XD (I am in Germany right now)
Well, copycats trying to steal your art is a kind of the curse of beeing a good artist....you can warn them, or tell a mod about them, but they´ll always be there....most of them are pathetic losers, too lazy to come up with their own creativity....don´t let it demotivate you, though.....
(man, German keyboards are SO messy, they replaced the Y and the Z DX)
verliezer in een ongelijk gevecht....
ImageImageImage
vote for my site: go to http://www.leeuwenkoning.webs.com and click the voting button at the bottom of the page
thanigraphics

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

uh-oh, banana time!

Return to Journals