Simbaist wrote:Var har du lärt dig svenska, TheSassyNala?
Where have you learned Swedish, TheSassyNala?
No se si això pot sorprendre, però des de petita m'ha encantat aprendre idiomes per mi sola, així com Hebreu (sí, alucinant eh? XD) y Suec. Abans a mi em fascinaba l'Hebreu, recordo que fa 6 anys (Llavors tenía 7 anys XD) em vaig apuntar a cursos d'Hebreu en línea y encara segueixen enviant-me missatges per correu XD La veritat es que pel Suec em va donar una temporada, se dir molt poca cosa (ja=sí, hej=hola, har=tenir, etc...) Fins i tot em savia la canço de 'No puc esperar a ser rei' en TOTS els idiomes de memoria, sí ja heu sentit, TOTS. XD
---
I don't know if this can surprise you, but since I was even younger I loved to learn languages by myself, like Hebrew (yup, awesome isn't it? XD) and Swedish. Hebrew was fascinating to me, I still remember I registered on some Hebrew online classes about 6 years ago (I was 7 years old then XD) and they're sending me notifications of the site yet XD Sincerely, I learned Swedish only for a season, I know only some words (ja=yes, hej=hello, har=have, etc...) Even I learned the 'I Just Can't Wait To Be King' in EVERY EACH language by heart, yes, what have you heard, EVERY EACH language. XD