Eso suena muy interesante. Yo nunca he conocido a un ingeniero de edificios, ni un estudiante de eso, para ser sincera. Que estudios tienes que hacer para te convertirse en un ingeniero como ese?
(That's sounds really interesting. I've never met a building engineer, nor a student of it, to be honest. What studies do you need to do to become an engineer like that?)
No se que hi faig navegant al fòrum, tindria que estar estudiant per l'examen de demà... Bah, m'es ben igual, jo aprovo per art de màgia, no sé perquè haig d'estudiar, caram. (Catalan) (I don't know what I'm doing browsing in the forum, I should be studying for tomorrow's exam... Bah, I don't care, I approve by magic, I don't know why I should study, dammit.) Yes, Catalan's my natal language... xD
Jaja, gràcies, a mi el Portuguès també m'agrada molt, és un llenguatge molt elegant i molt bonic. (Haha, thanks, I really like Portuguese too, It's a very elegant and sweet language)
Sip, jaja, ho diu molta gent. Tens tota la raó amb l'Espanyol, es com molt animat XD (Yep, haha, many people say it. You're so right with Spanish, Is like so animated XD)