username:   password:       register    forgotton password   

Fan Art Albums of My Lion King

?

JustAutumn's Album

?

"You're kidding right?"
September 2nd, 2014, 6:45 pm
?

Mr. Angry Pants
July 30th, 2014, 12:50 am
?

Zira and Taka -Collab-
June 11th, 2014, 4:40 am
?

Hope
May 30th, 2014, 6:38 am
?

Marz Design Trade
May 17th, 2014, 3:14 am
?

Awesomesauce2014 Design Commishes
May 10th, 2014, 2:24 am
?

Slowpoke
April 26th, 2014, 7:55 pm
?

Feline Profile Tutorial 2.0
March 16th, 2014, 9:45 pm
?

LET'S SURVIVE "KH2FM" -Autumn-
February 28th, 2014, 11:59 pm

view characters »

Characters

?
Ater
by JustAutumn
?
Shima
by JustAutumn
?
Lana
by JustAutumn
?
Kaden
by JustAutumn
?
Ebony
by JustAutumn
?
Nero
by JustAutumn
?
Moriko
by JustAutumn
?
Resia
by JustAutumn
view journal »

Journal

# Instagram 
February 6th, 2014, 11:48 pm
So my friend Justin came up to me and was like "You should get an Instagram." and I'm like "Why?" and he's like "Cuz you can post your drawings and stuff on there guuuurl" and I was like "k" and now here we are.

I have an Instagram and I'll be posting a whole lot of random crap there. I already started by posting a few things I doodled in class today, so you can expect a lot of that during school XD You can click here to look at all the bootiful doodles and other art I feel like posting there cuz it's SO much easier than scanning stuff in the computer and posting it on Tumblr, deviantART, etc.

And just as a reference, the list of places I post most often to least often is this:
Tumblr
deviantART
MLKFAA
YouTube

And now that I have an Instagram, I don't doubt that I'll post there the most often, if not daily. So if ya like my art and doodles, I'd definitely check it out for your daily dose of randomness ;D


# New Year, new... stuff. 
January 25th, 2014, 4:14 am
Halloo everyone! I know it's a little late, but I need to make a New Year update c:

First off, for those of you who follow my comic, Incarnation, you'll know that I'm entirely restarting it. Complete with an updated script and revamped pages :D I don't post much of anything about it here (if anything at all) cuz the comic is about people and not animals. Sooo it's off topic here. But if you like astrology and mythology and all that jazz, you should check it out *wink wink nudge nudge*

Aaaand I was wondering if any of you out there have a Steam account and/or Skype? Cuz I have a few games that I'd love to play with y'all, so I thought it'd be interesting. Also if you don't have a Steam, it'd be cool to interact with you guys anyway if you have a Skype c: Just comment or send me a private message and we can KILL ZAMBIES! I mean... we can be fraaaandz. Or frandz that kill zombies. huhuehueh

That's pretty much it for this journal. My mind's starting to wander so I'm gonna quit while I'm ahead XD Have a good day ^^


I'm not sure if many of you have noticed, but lately I've seen a few instances where people have been heavily referencing my work without giving me credit to the original work both here and on dA (not gonna name names though, and I wanna say something now before it gets too out of hand). And honestly, I'm not cool with that. Yes, people can see a picture of mine and be inspired by it. Sure, people can even heavily reference a picture of mine. Hell, people can basically redraw the whole damn picture I've made if they wanted to. But give me credit for the original work. Don't pass it off as your own, then take in all the compliments like you were the only one that had to do with that picture. Sure, it isn't as bad as tracing something of mine and passing it off as your own. But I spent time and put work into those pictures. Then someone just comes along, changes a few things, and "it's theirs". I've not only seen it happen to my work, but plenty of other's as well. It's not fair to the original artist. The least you can do is mention the original artist's name in the description. You don't have to be like "THIS IS AAAALL BECAUSE OF THIS WONDERFUL PERSON'S ARTZ", but some sort of recognition to the original artist is enough (unless of course said artist wants nothing to do with any referencing of their work). PLEASE GIVE THE PROPER CREDIT. And if you see someone post something that looks heavily referenced, traced, or stolen from another artist, SPEAK UP. Leave a comment telling them to credit the original artist, and take it from there. Now I'm not saying to go and attack the person and call them out on anything, but let them realize that... yeah... it's not really cool to rip off of another artist like that.

That's all I have to say on the matter right now. I hope you took the time to read this and that if you see this happening, just speak up (but respectfully). Thank you.


# I'm old D: 
November 2nd, 2013, 8:14 pm
I just turned 18. I shouldn't be given this kind of responsibility when I have the mental capacity of a 5 year old XD


# I'm BaaaAAAAAaaaaack 
July 11th, 2013, 10:45 pm
Halloo people! I'm back from Europe c: I'm gonna try and upload shtuff that I had saved up, so look out for some new artwork :D


Artist Comments

Image

So, I'm JustAutumn. You might know me from deviantArt with the same name ^^ I love to draw (obviously XD) Especially felines, I've always had a soft spot for them kittehs >:D So I was inspired to focus on drawing felines by the awesome Firestar (first knew her as KaiserTiger over at deviantART) I've been drawing for as long as I can remember though, I just mainly focus around big cats XD I've also practiced drawing other types of animals, and just recently started drawing humans c: You can check out all of that "off topic" stuff on my deviantART (link down below).

I also really like to animate, and edit videos, so you can check out some of my stuff on my YouTube down below.

And uh... yeah! Enjoy mah gallery! ;D

~~~~~~~~~~~~~

Other Places to Find Me:
DeviantART
Youtube
Livestream
Tumblr
Incarnation (my webcomic)


~~~~~~~~~~~~~

Art Status:
Requests-Closed
Trades-Closed
Collabs-Closed

ImageImageImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImageImage

Artist Details

Member since January 27th, 2011, 11:45 pm
JustAutumn has...
...126 pictures in total
...8 original characters
...328 comments on the wall
...posted 896 comments in the faa
...posted 1 posts in the forum
...49502 album pageviews
...55 fans
Add to Favorites

Comment Wall

?
  Shadow--Aegis August 23rd, 2014, 4:12 pm
and a commision
Default Avatar
   Edit Anonymous August 13th, 2014, 3:23 am
And you can make a comission for me?
?
  Shadow--Aegis August 11th, 2014, 4:04 am
JustAutumn,i had a question for you,can you made with me a collab with my character Tais as cub with your characters Shima and Kaden,PLEASE?
?
  JustAutumn August 12th, 2014, 6:23 pm
Hiya! And sorry, my collabs and trades are closed cuz I don't have much time to do them. Only my commissions are open at the moment.
?
  1Timestones38n August 4th, 2014, 1:14 pm
lmao just saw your sketch dump. The last little comic is what I'd do. The top with the dude is a WTH?!
?
  JustAutumn August 10th, 2014, 5:05 am
The top one with the dude's clothes popping off? You gotta check my Tumblr to get the full story bro haha
?
  1Timestones38n August 10th, 2014, 5:19 am
I saw it there too, and yeah, still wtf?
Walikiki Talismon Fish
Where's the Fudge
Who tastes Fungus
etc
318 more comments »
 

Post a Comment:

You must be logged in to comment!
Please login to mylionking.com or Create an account.