by LadyAnette » December 19th, 2009, 3:00 am
Dutch:
Hoi! Ik ben Lady Anette, of Kate! Ik spreek verschillende talen, waaronder Engels, Noors, Nederlands, Zweeds en Fins! Ik woon in Noorwegen op het moment, ik ben twintig jaar oud, en ik hou van de Lion King! Dat is het zo'n beetje met mij.
Finnish:
Hei! Olen Lady Anette, tai Kate! Puhun useita kieliä kuten Englanti, Norja, Hollanti, Ruotsi ja Suomi! Asun Norjassa aikaan, olen kaksikymmentä vuotta vanhoja, ja rakastan Lion King! That's about it with me.
Norwegian:
Hei! Jeg Lady Anette eller Kate! Jeg snakker flere språk, inkludert engelsk, norsk, nederlandsk, svensk og finsk! Jeg bor i Norge på den tiden, jeg er tyve år gammel, og jeg elsker The Lion King! Det er omtrent den med meg.
Swedish:
Hej! Jag är Lady Anette, eller Kate! Jag talar flera språk, inklusive engelska, norska, nederländska, svenska och finska! Jag bor i Norge vid den tiden, jag är tjugo år gammal, och jag älskar Lejonkungen! That's about it with me.
English:
Hi! I'm Lady Anette, or Kate! I speak several languages including English, Norwegian, Dutch, Swedish and Finnish! I live in Norway at the time, I'm twenty years old, and I love the Lion King! That's about it with me.
Last edited by
LadyAnette on December 19th, 2009, 10:34 pm, edited 2 times in total.