username:   password:       register    forgotton password   

Fan Art Albums of My Lion King

?

Tako's Album

Journal

# Hellz Yeah. 
February 22nd, 2014, 8:03 pm
Makin some gifts for you homies. I sound gehto. :smug: :T Im doin traditional and digital for you. :3 ;)
~ Tacos.

User Comments

?
  Marz February 22nd, 2014, 8:11 pm
awww, that's so sweet of you<3<3
Ooooohhh I can be ghetto, I just choose not to 'cause I go rough with the cursing and slang lol
?
  Tako February 22nd, 2014, 8:13 pm
Haha Ooooo KILLEM. Omg i cant stand ratchets! Lol random crap. I curse and slack. :T
?
  Marz February 22nd, 2014, 8:15 pm
dey see me rollin, dey haten lol..... me either.... I can curse but then this site would just replace it with "Censored" stupid [censored](jk this site is awshumm)
?
  Tako February 22nd, 2014, 8:16 pm
Lol dey see me ridin my dirty. dey see me ridin dirty (its song) :T
?
  Marz February 22nd, 2014, 8:18 pm
yeah lol cx I just pick a verse lol
Jays on mah feet
?
  Tako February 22nd, 2014, 8:23 pm
Omg Miley. Nah she killed it. Lol but i got my real jays on my feet, flight. 2Chainz: Yeah Im different, Yeah Im different.
?
  Marz February 22nd, 2014, 8:25 pm
lol do you like Dubstep? Like Skrillex?
?
  Tako February 22nd, 2014, 8:27 pm
Hellz yeah! Y
?
  Marz February 22nd, 2014, 8:29 pm
:highfive: I love Bug Hunt(The one that's in the movie Wreck it Ralph) by him<3<3
?
  Tako February 22nd, 2014, 8:44 pm
Omg me too! ^^ I also like Kill Everybody, Kyoto, Bangarang, Rock n Roll, Reptile, Make It Bun Dem, Weekends, First of the Year, Holding On, Scary Monsters and Nice Sprites, The Devil's Den, Breakin' a Sweat, blah blah blah there so much more. C: :highfive:
?
  Marz February 22nd, 2014, 8:48 pm
BAMARANG oh yeah! my other fave is that one too! I also like "Scary Monsters and Nice Sprites"(its one video, not two haha I in general like all his songs hehe!
?
  Tako February 22nd, 2014, 8:50 pm
Haha do u understand what Sirah says? XD
?
  Tako February 22nd, 2014, 8:57 pm
Have you seen the music vid? Hah the fat ice cream man deserve it. And the ending they hawt. I like the kid with black beanie, and the end he cute. I eating sun dip not giving a [censored].
?
  Marz February 22nd, 2014, 9:22 pm
lol, yeah cx they are!
?
  Marz February 22nd, 2014, 9:23 pm
XD meh, little bit, barely lol
?
  Adofo February 22nd, 2014, 8:05 pm
Girl, I'm more gehtto than all everyone on dis whole site combined could ever hope for!
?
  Tako February 22nd, 2014, 8:09 pm
:mhm: Sure. <--*sarcastic*
?
  Kipekee February 22nd, 2014, 11:07 pm
damn right you are
?
  Adofo February 23rd, 2014, 1:18 am
U know it!
 

Post a Comment:

You must be logged in to comment!
Please login to mylionking.com or Create an account.