username:   password:       register    forgotton password   

Fan Art Albums of My Lion King

?

Bellaswangirl71's Album

Gretel is born

« Newer
Gretel is born
© Bellaswangirl71 2014

Artist's Comments

?
Kiara and Kovu's new daughter Named Gretel

User Comments

?
  Marz January 4th, 2014, 11:58 pm
awesome!!! :cheese:
?
  Bellaswangirl71 January 5th, 2014, 12:09 am
thanks Gretel's from Hansel and Gretel witch hunters, have you seen that movie yet?
?
  Marz January 5th, 2014, 12:15 am
yeah, It's awesome!!!!!!
?
  Bellaswangirl71 January 5th, 2014, 12:17 am
so yeah so will Kiara and Kovu be great parents? :3
?
  Marz January 5th, 2014, 12:17 am
lawl cx
?
  Bellaswangirl71 January 5th, 2014, 12:21 am
thanks :) check out more of my artwork
?
  Marz January 5th, 2014, 12:22 am
no problem, friend!!! And yeah, I have, and they're all great!!
?
  Bellaswangirl71 January 5th, 2014, 12:26 am
ok witch one did you liked the best?
?
  Marz January 5th, 2014, 12:26 am
the Gretel as a Cub one is very cute!!
?
  Bellaswangirl71 January 5th, 2014, 12:34 am
check out Nala with Isabela and Kiara with Dakota they're so cute
?
  Marz January 5th, 2014, 1:29 am
yeah, i saw, very cute!!
?
  Bellaswangirl71 January 5th, 2014, 1:31 am
please comment on them (If you haven't did that yet)
?
  Marz January 5th, 2014, 2:19 am
okay
?
  Bellaswangirl71 January 5th, 2014, 2:33 am
:) :cool:
?
  Marz January 5th, 2014, 2:55 am
:demonic:
?
  Bellaswangirl71 January 5th, 2014, 2:56 am
so how old are you? I'm 15
?
  Marz January 5th, 2014, 2:57 am
16
?
  Bellaswangirl71 January 5th, 2014, 2:14 pm
:cool:
?
  Marz January 5th, 2014, 4:33 pm
cx
?
  Bellaswangirl71 January 5th, 2014, 7:22 pm
:zira-happy: :zira-aww:
?
  Marz January 5th, 2014, 7:38 pm
cx
?
  Bellaswangirl71 January 5th, 2014, 9:04 pm
so how's it going today?
?
  Marz January 6th, 2014, 12:38 am
goin' good, I guess c:
?
  Bellaswangirl71 January 6th, 2014, 1:40 am
so do you liked my fanarts?
?
  Marz January 6th, 2014, 1:51 am
yep (:
?
  Bellaswangirl71 January 6th, 2014, 1:57 am
witch one did you like best? ;)
?
  Marz January 6th, 2014, 2:04 am
the Frozen Lion King style I love because I love the movie Frozen(as you can see on my icon c; )
?
  Bellaswangirl71 January 6th, 2014, 2:12 am
thanks check out the Dead rising Lion King style :wink:
?
  Marz January 6th, 2014, 2:12 am
I have! Only that I haven't played Dead Rising though cx
?
  Bellaswangirl71 January 6th, 2014, 3:16 am
check it out :)
?
  Marz January 6th, 2014, 3:42 am
i did
?
  Bellaswangirl71 January 13th, 2014, 1:04 am
thanks :) :proud: :cool: :nukahey: :nukasing:
?
  Marz January 13th, 2014, 11:03 pm
np
?
  Bellaswangirl71 January 14th, 2014, 12:03 am
yeah I know right? :nukashock:
?
  Marz January 14th, 2014, 9:58 pm
xD
?
  Bellaswangirl71 January 14th, 2014, 10:52 pm
so have you plaed dead frontier outbreak?
?
  Marz January 14th, 2014, 11:10 pm
nope XD
?
  Bellaswangirl71 January 14th, 2014, 11:14 pm
go play it it's on zombie games net
?
  Marz January 14th, 2014, 11:14 pm
okay?!
?
  Bellaswangirl71 January 15th, 2014, 2:49 am
so how's your day going? :nukahey:
?
  Marz January 15th, 2014, 4:19 am
okay I guess?!?! How's yours?
?
  Bellaswangirl71 January 15th, 2014, 12:55 pm
good so far :wink:
?
  Marz January 15th, 2014, 9:43 pm
Haha, awesome!
?
  Bellaswangirl71 January 16th, 2014, 12:52 am
yeah and my horse is sick so I'm a little upset :sad: :sad2:
?
  Marz January 16th, 2014, 9:40 pm
woah, you have a horse?!?!!?!? I love horses! And I hope your horse gets well soon!!
?
  Bellaswangirl71 January 16th, 2014, 9:48 pm
no I go to a barn and they have horses there and I hope Max gets better :)
But tomorrow I might be riding a mare named Jazz :proud3:
?
  Marz January 16th, 2014, 9:51 pm
well lucky you!!!!! And I like the names! Good luck riding!
?
  Bellaswangirl71 January 16th, 2014, 10:00 pm
thanks :)
?
  Marz January 16th, 2014, 10:16 pm
no problem :happy:
?
  Bellaswangirl71 January 17th, 2014, 12:30 am
so how are you?
?
  Marz January 17th, 2014, 12:37 am
im good, like okay good.... and you(again lol)?
?
  Bellaswangirl71 January 17th, 2014, 12:56 am
feeling better than yesterday :cool:
?
  Marz January 17th, 2014, 12:57 am
nice!!
?
  Bellaswangirl71 January 17th, 2014, 1:00 am
so will you check out the fan art that I posted a while ago?
?
  Marz January 17th, 2014, 1:12 am
yeah!
?
  Bellaswangirl71 January 17th, 2014, 1:39 am
please leave a review
 

Post a Comment:

You must be logged in to comment!
Please login to mylionking.com or Create an account.
 

Details
Submitted: January 4th, 2014, 11:54 pm
Image Size: 60.07 KB
Full Resolution: 800x600
Comments: 56
Views: 1076
2 votes:
Fans of this Submission [1]: KofiLoki

Featured Characters
?
Gretel
by Bellaswangirl71
?
Kiara
by Disney