The Lion’s kiN II: Simba’s Shame

The Lion’s kiN II: Simba’s Shame

Postby Amanda » February 8th, 2010, 7:24 pm

This made me LOL so hard. :lol: Don't forget to visit the rest of the pages for the full comic! XD

http://snowlands.ru/en/cat/humor/view/33.htm
Last edited by Amanda on February 8th, 2010, 7:59 pm, edited 1 time in total.
Image (c) me
Image
The web is at war. HOLD ON TO YOUR BUTTS!

Amanda
MLK Princess

User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

I'm too sexy for MLK

Posts: 4049
Joined: June 6th, 2008, 11:25 pm
Location: New Jersey, USA
Nickname(s): 'Manda, Panda, Manderz, Ananda, Banana
Pride Points: 67

Re: The Lion King II: Simba's Shame

Postby Buffy » February 8th, 2010, 7:43 pm

Bwhahaa! OMG! Sooooo good!
Thanks so much for posting Amanda!
Image
Thanks for the Elsa siggy, SimbasMate.
Image
Image
Kingdom of Arendelle - A Frozen Discussion Forum
Buffy
To love another person...

User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

... is to see the face of God.

Posts: 16299
Joined: May 31st, 2009, 1:00 pm
Location: Canada
Nickname(s): Buffy, Boo, Lindy, Buffster, Liny, Funky Monkey
Pride Points: 157

Re: The Lion King II: Simba's Shame

Postby SnowyCheetah » February 8th, 2010, 7:43 pm

LMAO this is sooooooo funneh :lol:
Image


Like a good neighbor, State Farm is there!
SnowyCheetah
Heisenberg

User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

...I won.

Posts: 3481
Joined: August 21st, 2009, 11:47 pm
Location: USA
Nickname(s): Snowy, Snow, Sno, SC, SS, Snowball, Stormy
Pride Points: 24

Re: The Lion’s kiN II: Simba’s Shame

Postby SilverSimba01 » February 8th, 2010, 10:53 pm

Wow, lol, that was funny
SilverSimba01
User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Posts: 4549
Joined: July 24th, 2009, 3:55 pm
Pride Points: 21

Re: The Lion’s kiN II: Simba’s Shame

Postby Akril » February 9th, 2010, 1:13 am

Yeah, I remember when this was first posted on TLKFAA. It's Timali's sequel to MAD Magazine's TLK parody, "The Lion's Kin" (which is also on that site). It's great to see it getting some attention again.
Image
Signature art by Nala_91
Akril

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Posts: 457
Joined: September 22nd, 2009, 6:51 am
Pride Points: 9

Re: The Lion’s kiN II: Simba’s Shame

Postby Ushujaa » February 9th, 2010, 2:57 am

That is Awesome!!!
Spoiler: show
Image

thank you Flip for the community sig
Ushujaa
Dreamer

User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Don't heroes have the right to dream?

Posts: 1830
Joined: January 8th, 2010, 11:06 pm
Location: Krypton
Nickname(s): Shujaa, Fluffy, Squishy, Kopa, Usher,Krypto
Pride Points: 24

Re: The Lion’s kiN II: Simba’s Shame

Postby Mike » February 9th, 2010, 3:14 am

I lol'd =3 It's awesome XD
Image
Image
Image
Image
I host MLK Fan Artist of the Week in the Fan Art section
For three years I had roses, and apologized to no one.
Spoiler: show
Thanks to Jaynr for the avatar
Thanks to Simba for the TLK signature
Mike
User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

King of Pride Rock

Posts: 5078
Joined: April 30th, 2009, 1:36 am
Location: Canada Eh?
Nickname(s): Michael Freeman, Mikeyboy69, Sid

Re: The Lion’s kiN II: Simba’s Shame

Postby Dutch » February 9th, 2010, 4:57 am

I seriously lol'd :lol:
Dutch
User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

I'm Rockandi

Posts: 293
Joined: December 30th, 2009, 5:55 am
Location: Maryland
Pride Points: 0

Re: The Lion’s kiN II: Simba’s Shame

Postby thanigraphics » February 10th, 2010, 9:48 pm

whaha, I remember this one :D some things stated in it are pretty true, like the plotholes and Vitani's morphing :p
verliezer in een ongelijk gevecht....
ImageImageImage
vote for my site: go to http://www.leeuwenkoning.webs.com and click the voting button at the bottom of the page
thanigraphics
User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

uh-oh, banana time!

Posts: 2322
Joined: September 29th, 2009, 5:12 pm
Location: the westcoast of Holland
Pride Points: 1

Re: The Lion’s kiN II: Simba’s Shame

Postby RayCat » February 12th, 2010, 7:48 pm

That's so funny! And really creative X3
My graphics thread
Image
And where the journey may lead you
Let this prayer be your guide
Though it may take you so far away
Always remember your pride
RayCat
User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

The lion sleeps no more

Posts: 5968
Joined: July 28th, 2009, 5:25 am
Location: The corner of the Earth
Nickname(s): Ray, bro
Pride Points: 51

Next

Return to The Movies

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests