username:   password:       register    forgotton password   

Fan Art Albums of My Lion King

?

Tako's Album

Journal

# C: 
August 31st, 2014, 9:32 pm
Hey guys, I've changed my mind about leaving. So don't worry any longer.

User Comments

?
  Kipekee September 2nd, 2014, 3:06 am
Don't believe Cody. I was actually the one who messaged him to make him talk sense into you >:)
You're welcome!
?
  Adofo September 2nd, 2014, 3:12 am
Don't believe her! You and I were talking about all that junk 2 days before she talked to me about it!
?
  Tako September 2nd, 2014, 3:30 am
Lol true true
?
  Kipekee September 2nd, 2014, 11:24 pm
Whatever.
?
  Tako September 2nd, 2014, 4:57 am
Yeah ik. Cx
?
  Kipekee September 2nd, 2014, 11:25 pm
-huggles-
?
  Tako September 2nd, 2014, 11:46 pm
Lol *squeeze *
?
  snowflake754 September 1st, 2014, 4:07 pm
Yay! I'm glad your staying honey!
?
  Tako September 1st, 2014, 4:25 pm
C: I'm glad too.
?
  Nine September 1st, 2014, 1:47 pm
-trows out confetti and candy- YESH, so glad you have changed your mind! :D
?
  Tako September 1st, 2014, 4:25 pm
Lmao *catches candy with mouth* C:
?
  Nine September 1st, 2014, 4:25 pm
Cx
?
  Tako September 1st, 2014, 4:30 pm
Lol
?
  Iri August 31st, 2014, 11:31 pm
I'm so glad you came back, Tacos!
Remember, though, we're always here to support you.
?
  Tako August 31st, 2014, 11:55 pm
:3 I know you guys are. <3
?
  agirlhasnoname August 31st, 2014, 10:48 pm
Yay! :3
?
  Tako August 31st, 2014, 11:56 pm
:happy4:
?
  Gemini August 31st, 2014, 10:06 pm
Glad to have you back, chica. <3 Just let me know if you still need to talk or anything, k?
?
  Tako August 31st, 2014, 10:12 pm
C: Of course. I'll let you know chica. Cx
?
  Gemini August 31st, 2014, 10:15 pm
Awesome! Enjoy your stay again. *brings in welcome mat*
?
  Tako August 31st, 2014, 10:29 pm
Lml I will. C:
?
  lionobsession August 31st, 2014, 9:54 pm
Yay! Even if you only come on infrequently it means a lot to us!
?
  Tako August 31st, 2014, 10:12 pm
Lol cx
?
  Adofo August 31st, 2014, 9:48 pm
Thanks to me, she came back! All hail Adofo! All hail me! Bow to me! BOW!
?
  Tako August 31st, 2014, 9:50 pm
|-( Neverah. Guys don't pay attention to him. :P
?
  Adofo August 31st, 2014, 10:01 pm
YES!!! All hail me! HAIL YOU PUNY WORMS!!!!
?
  Tako August 31st, 2014, 10:10 pm
Say that again or I'll shoot you. |-(
?
  Adofo August 31st, 2014, 10:14 pm
Let me correct you. Say that again AND I'll shoot you! But either way...HAIL!!!! Get on your knees and kiss my feet! No matter how dirty!!!
?
  Tako August 31st, 2014, 10:28 pm
|-( *loads shotgun*
?
  Adofo August 31st, 2014, 10:32 pm
All. Hail. ME!
?
  Tako August 31st, 2014, 10:37 pm
I swear. I will. |-(
?
  Iri September 1st, 2014, 8:13 pm
-Dies laughing-
?
  NightDaiana August 31st, 2014, 11:11 pm
Arcee: daddy!!! -.-
?
  Adofo August 31st, 2014, 11:18 pm
Adofo: What?
?
  NightDaiana September 1st, 2014, 4:26 pm
Arcee: they not hall you -.-
?
  Adofo September 1st, 2014, 4:39 pm
Adofo: I'm sorry baby. Someone else posted that. Not me
?
  Iri September 1st, 2014, 8:10 pm
xDDD
[So sorry, just, I found that extremely funny. I laugh at stupid things!]
?
  Adofo September 1st, 2014, 10:39 pm
(well don't look in dah mirror! OOOOHHHHH!!!!! BURN!!!!! BUUUURN!!!!!!!!!!!! jk)
?
  Iri September 1st, 2014, 10:40 pm
Ouch.
?
  Adofo September 1st, 2014, 10:41 pm
I'm kiddin, you know I love ya! NOW GET OVER HERE AND GIVE ME A HUG!!!!!!!!!
?
  Iri September 1st, 2014, 10:42 pm
Yeah, but still, that sort of stung. :T
?
  Adofo September 1st, 2014, 10:44 pm
Oh I'm sorry. TELL YOU WAHT! I'll post my first two five nights at feddy's vids and I'll make them private but i'll PM u the link so you can watch before anyone else!
?
  Iri September 1st, 2014, 10:45 pm
Sorry, I'm just really, really sensitive. <3 -Cough-Istryingtobelessofawimpbutisfailing-Cough-
But nah, that's okay, I'd rather be jumpscared with everyone else so we can all cry together.
?
  Adofo September 1st, 2014, 10:46 pm
Okay well than at least watch DIS! https://www.youtube.com/watch?v=MQb-ugDHxo0
?
  Adofo September 1st, 2014, 10:56 pm
"YOU! You're gonna die tonight! You and your taught chest and your lovely butt! You look good sailor! SMACK!"
?
  Iri September 1st, 2014, 10:57 pm
You say huh?
?
  Adofo September 1st, 2014, 11:08 pm
Thats from Markiplier. He's my favorite Youtuber of all time!
?
  Iri August 31st, 2014, 11:30 pm
How exactly did you make her come back?
?
  Adofo August 31st, 2014, 11:33 pm
I talked to her on skype
?
  Iri August 31st, 2014, 11:34 pm
So did I.
?
  Adofo August 31st, 2014, 11:37 pm
I talked to her WAY more. Trust me. But i guess....we can say we both brought her back. I'll share the glory. But mostly i think she felt bad because she broke her promise to me. She promised me she'd stay at least for a while and she didn't even make it two days
?
  Iri August 31st, 2014, 11:39 pm
You have to remember, it was her decision to leave. It's not fair to try to force her to come back. If she wants to leave, she wants to leave.
?
  Adofo August 31st, 2014, 11:43 pm
I didn't make her do anything. I asked if she could come back very nicely then after agreeing i asked her to promise for her to try to stick it out just for a little bit. Then 1 1/2 days later she quits then the next day she comes back. ......wait.....she just did this to spite me and my promise! I shoulda known from some Jersey girl
?
  Iri August 31st, 2014, 11:44 pm
Hm.
Okay, I just misunderstood.
Sorry, I'm just very sensitive on that type of subject like the "You can't force people to stay" and stuff like that.
Sorry again.
?
  Adofo August 31st, 2014, 11:47 pm
Its okay Iri. U don't have to keep apologizing to me. I know u just look out for others but greatly misunderstand a ton of what i say
?
  Iri August 31st, 2014, 11:48 pm
I'm not necessarily the person who can instantly understand what someone says within a heartbeat.
?
  Tako August 31st, 2014, 11:40 pm
Yup.
?
  Iri August 31st, 2014, 11:42 pm
Hmm.
?
  Kipekee September 2nd, 2014, 3:06 am
-facedesk- I KNEW IT WAS YOU!!
?
  Adofo September 2nd, 2014, 3:11 am
YES! NOW BOW DOWN TO ME!!!!!!!!!!
?
  Kipekee September 2nd, 2014, 11:24 pm
um wat no
?
  Adofo September 2nd, 2014, 3:11 am
YES! NOW BOW DOWN TO ME!!!!!!!!!!
?
  awesomesauce2014 August 31st, 2014, 9:36 pm
Imma still worry 'bout you love. C: I worry 'bout everyone. I'm the site mama XD
?
  Tako August 31st, 2014, 9:45 pm
C: You're a good friend. And Lml the Site mama. Cx
?
  awesomesauce2014 August 31st, 2014, 9:45 pm
Haha excuse the stupidity but Lml?
?
  Tako August 31st, 2014, 9:51 pm
It means:
Laughing
Mad
Loud
?
  awesomesauce2014 August 31st, 2014, 9:54 pm
I totes knew that. But no I declare myself the site mama.
?
  Tako August 31st, 2014, 10:29 pm
Lmao.
 

Post a Comment:

You must be logged in to comment!
Please login to mylionking.com or Create an account.