Alternate ending to TLK [Not mine]

Alternate ending to TLK [Not mine]

Postby KopsTheTerminator » July 10th, 2011, 8:44 am

http://www.youtube.com/watch?v=-MCSq9ORLI8

I just thought it was very interesting to share. :B
KopsTheTerminator

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Posts: 10340
Joined: July 13th, 2009, 11:47 am

Re: Alternate ending to TLK [Not mine]

Postby Annie » July 10th, 2011, 2:07 pm

OMG! That's actually epic :D
R.I.P Annie, Holly, Spike, Louie, Mel, Robbie, Mr.H, Molly, Archie, Blobby and Dancer <3
Annie
Hyena

User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Rawr

Posts: 1463
Joined: January 11th, 2009, 2:11 pm
Location: United Kingdom
Gender: Female
Pride Points: 29

Re: Alternate ending to TLK [Not mine]

Postby Kopalover » July 10th, 2011, 6:47 pm

That was amazing! I wish the actual ending was like that, it would add more depth in the second film.
Image
Image
Signatures by Shadowfax, thank you love <3
Kopalover
X-RAAYY

User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

...AND VAAAAAV

Posts: 3685
Joined: November 5th, 2010, 9:02 pm
Location: Hogwarts, Georgetown in Ontario
Nickname(s): Zoe, KL
Gender: Female
Pride Points: 33

Re: Alternate ending to TLK [Not mine]

Postby AdAstrα » July 10th, 2011, 8:32 pm

Whoever made that did an amazing job! Wow! o_O
I'm never going back
The past is in the past
AdAstrα

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Posts: 15726
Joined: June 4th, 2010, 7:27 pm
Nickname(s): Fabulous Frog
Gender: Female
Pride Points: 117

Re: Alternate ending to TLK [Not mine]

Postby Daenerys » July 10th, 2011, 8:35 pm

That's incredible! Whoever did that certainly had talent!
Image
Daenerys
♛ queen ♛


Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

nightmare dressed like a daydream

Posts: 12786
Joined: February 16th, 2011, 6:11 am
Nickname(s): rena/dashie/whatever
Gender: Female
Pride Points: 175

Re: Alternate ending to TLK [Not mine]

Postby TheLionQueen » July 11th, 2011, 6:54 am

BEST VIDEO EVER DONE BY A FAN OF TLK!!
Image
TheLionQueen
User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Posts: 4015
Joined: April 18th, 2011, 12:38 am
Location: PBC, Florida
Nickname(s): Rachel or TLQ
Gender: Female
Pride Points: 33

Re: Alternate ending to TLK [Not mine]

Postby Thegeni99 » July 28th, 2011, 3:11 am

Yup, I saw that vid months ago. It´s really good, adding the fact that Zira is actually there. I love the way Simba literally does kill Scar. xD
Thegeni99
T'cry'la

User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

M.I.A. MLK User

Posts: 5963
Joined: December 15th, 2010, 1:29 am
Location: unknown
Nickname(s): Gen, TG99, Aitama
Gender: Non-binary
Pride Points: 69

Re: Alternate ending to TLK [Not mine]

Postby Banzai » August 24th, 2011, 10:24 pm

Wow thats awesome!
Image
Banzai
User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Posts: 24
Joined: August 21st, 2011, 8:58 pm
Gender: Female
Pride Points: 2

Re: Alternate ending to TLK [Not mine]

Postby FreeDrawCat » August 24th, 2011, 10:25 pm

I agree, that's really cool! :D
I am feeling:
Image

Image

Avatar and signature made by me!
FreeDrawCat
User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

Posts: 24
Joined: August 24th, 2011, 5:58 pm
Pride Points: 0

Re: Alternate ending to TLK [Not mine]

Postby Panda-chan » August 24th, 2011, 10:38 pm

The splicing of the two films was flawless. I actually had goosebumps watching this. This has to be the best fan-made TLK movie ever. :O If it had really ended this way, all the holes in the sequel would have been filled...
D̵̢̨̧̛͔̖͍̝̤̫̼̝̬̤̪̟͇͙̊̏̎͛̇̏͊͌̃̂̈́͂̒̄̅̚̚͘͝R̸̥̙͂̀̾̑̊̀̉́̀́̐̄̊̿̈́̄͑̐̕͝I̴̗̯̼̳͉͕̺̤̖̝̪̫̊͛͝͠Ǹ̵̨̧͈̮̦̖̝͈̥̗͕̭͉̺̲͕̥͔͎̹͖͙͇̲̘̩̞͓̦̦̯̮̙̜̼̝͈̣̺̰̺̟̙̫̫ͅK̶̢̢̡̧̢̛̻͎̘͉̦͚̳̗̱̗̮̫̲͎̟͚͖̠̣̺͎̠̤͈̩̞͈͚̣̳̟̣̓͊͊̍̀̇͆́͐̔̔̅̿̅̋̈̈́̔̈̒̌̆̃̇͗̂̐̽́͊̋͗̚̕͘͜͜͠͝͝ ̴̧̧̢̧̧̢̛̦̗̦̭͔̝͎̘͍͚͈̰̦̲͍̥͚̱͓̦̙̞̱̜̹̍̉́̿̃͆̆̾̀̍̊͛̈́̽̈́̀̋̒̾͗͗͂̾̊̇̃̈́̋́̓̄̂̐͊͂̏̿̅͂̚͘̚͜͠͝͠ͅͅͅͅW̵̢̧̨̥͇̳̩͍̪̓̉͊̓̏͜͠Ã̵̧̨͍͚̭̱̦̯̣͓̱̫͑͋̋̾̎͑̽̔̒͆̉͒͑͆̎͑̑̒͋̑̀̒̿͑̄͋̒͆̑͆̔̈̈́͂͆̾̾̌̃̏̊̓͘͜͝͠͠T̸̨̧̛̮̙̰͇̹̭̥̙̝̱̼̥͖̟̃̔̑̒̓̈́͂̈́̂̓̂̎̋͊̌͋̂͂̃̂͝͠͠͝ͅĘ̴̧̡̢̧̡̠͉͉͕̤̳̘̖̙̭͙͕̻͍̖̗͙̯͈͔͋̄̾̄͛͌͌͒͛̇̎͋̉̈́̆̈́̍̎̆̒͑̒̅̋̊̄̈̿͒̈̋̾̊́̔̚͝͠͝͠ͅŖ̸̠̫͓̞͈̫̉̂
Panda-chan
User avatar

Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership

STAY HYDRATED, FOLKS

Posts: 4645
Joined: June 6th, 2008, 11:25 pm
Location: Benis, Iran
Nickname(s): Weeb trash
Telegram: 6834232905344686445634231897968563522324236894284563523722616678
Gender: Female
Pride Points: 108

Next

Return to Other Fan-Created Media

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests